Saturday, August 23, 2008

|Light Experiment|01|

Light Experiment 01
Pada hari rabu lepas(20.08.08) balik dari office awal ingat nak fight bola (Ps2) dengan housemate but malam tue kawasan rumah kami bekalan elektriknya terputus.. dalam duk boring-boring dalam gelap tue timbul la idea nak buat ekperiment ngan kamera aku.. so terus dalam kepala plan nak wat lighting experiment.. uhuhuhu.. best gak... so aku suruh housemate aku NIK jadi model and jiran tetangga aku Armean jadi Lightingman.. memang kelakar.. kitaorang maner ade sistem lighting yang cukup so hanya berbekalkan lampu suluh jiran sebelah ( Armean ) kami melakukan experimen nie.. aku selaku art director Cum Photographer mengarah la model dan lightingman aku nie menjalankan tugasnya... bermacam-macam cara kami gunakan.. dalam banyak-banyak shoot tiga (3) shoot nie la yang aku rasa "boleh la" uhuhuhu tengah syokk duk buat ekperiment ia terpaksa diberhentikan pada jam 1130mlm kerana bekalan elektrik kembali ada....
Thanks kepada Model (NIK) dan Lightingman yang bertungkus lumus pada malam tue melayan kerenah aku..
p/s : Next Time kita buat lagi ek..

6 comments:

Tauke Warung said...

ape ni...payment mana?? ingat free ka?

R@duan said...

baguz efeknya.... aku buat poster wayang untuk keluaran bulan disember (tahun tak tahu lagi..). tengok kat http://suteramalaya.blogspot.com/
...bia dah siar kat panggung, payment settled, jangan risau. Kami syarikat wayang cap gajah bukan cap ayam.

Oh ya! satu uji bakat mencari lighting man dan propman akan di adakan di pejabat kami tak lama lagi.. yang handsome dan berketerampilan akan dipertimbangkan. (timbang dacing lama punya...)

Tauke Warung said...

ampeh...aku dieksploitasikan

R@duan said...

ayohnik akang glamer macang emang manang pahni...perghh ! gua cakap luu...!

rahmanraof said...

hebat gile model ko man, bertaraf bintang lima, mana ko dpt contact, model playboy ke?

hermanzs ismail said...

uhuhu kepada en rahman raof..
model tue memang hebat taraf 8 bintang.. tapi dia mintak payment sikit jer.. nak cari pun tak susah dia iklankan diri dalam surat khabar tamel.. kebetulan makan tosey berbungkuskan surat khabar tue.. ternampak la iklan dia.. so onjer la.. uuhuhu

p/s kepada model.. jg marah yer.. ( You ROCKSSS )