Wednesday, November 19, 2008

Lady In RED | Studio Light Test With Mie





Hemmm... lama tak update apa kat blog nie.. so kalai nie entry aku agak "seksi" kot entah la.. biasa jer bagi aku uhuhuhuh

Sebelom aku ke Perlis aku sempat lepak ngan budak2 TT gombak.. dalam duk borak2 diorang plan nak shoot model.. aku pun kata ok la.. aku bawak satu model baru nie.. nama dia wanie so pegi shoot kat Studio sorang budak nie.. disebabkan menggunakan studio dia makan dia pun terpasalah aku jemput join sekali ( huhuhuhuh x payah bayar charge studio ) so konsep mase tue kitaorang guna konsep merah dan hitam so mcm nie la hasilnya... terimakasih diatas bro mie yg sudi merialisasikan photoshoot kali nie... ( tolong setkan light dan sebagainya ) lain kali ada model baru saya ajak ek.. uhuhuhuhuh sesi photoshoot kali nie habis sekitar jam 3 pagi... ( kpd housemate aku nie la sebab nape aku balik lewat pagi or tak balik langsung.. aku g menembat di malam hari ) uhuhhuhhu

ok la banyak membebel... so layan jer la.........

3 comments:

armmean said...

weih..kul 3 pagi dgn awek seksi tuuu..

hermanzs ismail said...

huhuhuhu.. tue la pasal.. syokkk ma duk ngan awek seksi.. terasa hebat.. hhhuhuhu tue yg tak mau balik umah.. uhhuhu

Tauke Warung said...

ooo...ini keje ekau yer....hehe
menembak lah jgn salah tembak dah ler..ingat pesan pakcik...